ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "societies"
societies
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. RNDr. Jana Straková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
2 studijní programy
36 předmětů
69 publikací
Studijní program
programme
Pedagogika
+1
🇨🇿 PhD. |
Filozofická fakulta
Předměty
class
Srovnávací pedagogika
+2
APD50004 |
Filozofická fakulta
class
Český vzdělávací systém v mezinárodním srovnání
+1
APDV00016 |
Filozofická fakulta
class
Vzdělanostní nerovnosti
APDV00017 |
Filozofická fakulta
class
Vybrané kapitoly ze sociologie vzdělání
APDV10023 |
Filozofická fakulta
class
Pedagogika I
NPEP401 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogika II
NPEP402 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Úvodní teoreticko-metodologický kurz pedagogiky
OD0133001 |
Pedagogická fakulta
class
Educational Evaluation and Assessment
OD0133017 |
Pedagogická fakulta
class
cj
OD0133021 |
Pedagogická fakulta
class
Souhrnné splnění povinností pro konání obhajoby - PG
ODPFIK1DPG |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (26)
Publikace
publication
Profesní přesvědčení učitelů základních škol a studentů fakult připravujících budoucí učitele
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Měření vědomostí a dovedností romských žáků v rámci šetření PISA 2009
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Názory učitelů základních škol na potřebu změn ve školním vzdělávání
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Vzdělanostní nerovnosti a vzdělávací politika ve světě a v ČR
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Postoje české společnosti ke vzdělávání a jejich vývoj v čase
2010 |
Filozofická fakulta
publication
Příspěvek různých středoškolských programů ke kognitivním a nekognitivním výsledkům vzdělávání - aplikace metody propensity score matching na longitudinální data
2023 |
Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
The relationship between academic futility and the achievement of upper secondary students. Evidence from the Czech Republic
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Vocational Education in the Czech Republic: Between Macro and Micro Perspective
2021 |
Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
publication
Mathematical education in the context of educational inequalities in Czech primary schools
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (59)
Loading network view...