ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "vzdělanostní nerovnosti"
vzdělanostní nerovnosti
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. RNDr. Jana Straková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
2 studijní programy
36 předmětů
69 publikací
Studijní program
programme
Pedagogika
+1
🇨🇿 PhD. |
Filozofická fakulta
Předměty
class
Vzdělanostní nerovnosti
APDV00017 |
Filozofická fakulta
class
Nerovnosti ve vzdělávání
+1
OIBZ1Z025B |
Pedagogická fakulta
class
Srovnávací pedagogika
+2
APD50004 |
Filozofická fakulta
class
Český vzdělávací systém v mezinárodním srovnání
+1
APDV00016 |
Filozofická fakulta
class
Vybrané kapitoly ze sociologie vzdělání
APDV10023 |
Filozofická fakulta
class
Pedagogika I
NPEP401 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogika II
NPEP402 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Úvodní teoreticko-metodologický kurz pedagogiky
OD0133001 |
Pedagogická fakulta
class
Educational Evaluation and Assessment
OD0133017 |
Pedagogická fakulta
class
cj
OD0133021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (26)
Publikace
publication
Faktory ovlivňující přechod žáků do středoškolských maturitních oborů
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Výběr základní školy v ČR a faktory, které jej ovlivňují
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Spravedlivost ve vzdělávání jako priorita české vzdělávací politiky
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Vzdělanostní nerovnosti a vzdělávací politika ve světě a v ČR
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Zvyšování spravedlivosti vzdělávacího systému: zkušenosti z Polska
2011 |
Filozofická fakulta
publication
Příspěvek různých středoškolských programů ke kognitivním a nekognitivním výsledkům vzdělávání - aplikace metody propensity score matching na longitudinální data
2023 |
Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
The relationship between academic futility and the achievement of upper secondary students. Evidence from the Czech Republic
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Extending the ILSA Study Design to a Longitudinal Design. TIMSS and PIRLS Extension in the Czech Republic: CLoSE Study
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Vocational Education in the Czech Republic: Between Macro and Micro Perspective
2021 |
Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
Načíst další publikace (59)
Loading network view...