Jak jsme již uvedli v prvním díle, mnohastupňový e-learning (MSL) je koncept tvorby kurzů, který se snaží reflektovat předchozí znalosti studentů kurzu. Jeho myšlenka vyšla z původně tří stupňového konceptu, kde byla látka kurzu členěna do třech úrovní s různým stupněm podrobností, kdy každá následující úroveň dovysvětlovala termíny a mechanismy zmíněné v předchozí úrovni jen zběžně.
Na základě těchto konceptů jsme vytvořili e-learningový kurz Ultrazvuk. Jedná se o podpůrný materiál pro praktickou výuku biofyziky na naší lékařské fakultě.
V kurzu jsme plně využily možnosti individuálního diferencovaného interaktivního př ístupu k výuce studentů. To nám umožnilo sjednotit rozdílné znalosti studentů a zkvalitnit tak nejen jejich přípravu na praktikum Ultrazvuk, ale také na závěrečnou zkoušku z oboru lékařská biofyzika.