Sledované parametry autového vhazování u námi sledovaných probandů, vykazují větší vzdálenost (délku autového vhazování) při způsobu hodu s využitím rozběhu v porovnání s hodnotami, které dosáhli hráči při vhazování z místa. Při autovém vhazování z místa byla naměřena průměrná hodnota z nejdelších pokusů u probandů xdm = 20,19 ± 1,52 m.
Při způsobu vhazování po rozběhu byla vzdálenost hodu vyšší o 13,5 % vyšší v porovnání s hodem z místa (xdr = 23,34 ± 2,75 m). V případě maximální rychlosti míče po jeho odhodu, jsme zjistili vyšší průměrnou rychlost při způsobu odhodu z místa vm = 50,1 km.h-1 na rozdíl při způsobu po rozběhu vr = 53,9 km.h-1.
V našem případě jsme zaznamenali nižší rychlost při vhazování z místa vmmax = 56,2 km.h-1 a nejnižší rychlost vmmin = 42,2 km.h-1. Variační koeficient rychlosti všech pokusů představuje 6,6 %.
Při způsobu vhazování po rozběhu byla naměřena nejvyšší rychlost o hodnotě vmmax = 62,3 km.h-1 a nejnižší rychlost vmmin = 46,9 km.h-1.