Charles Explorer logo
🇨🇿

Vybrané aspekty organizační a odborné podpory pedagogů při realizaci metodiky Unplugged ve školách: Výsledky evaluace implementace projektu EUDAP

Publikace na 1. lékařská fakulta |
2010

Abstrakt

Mezinárodní preventivní program Unplugged byl pilotně realizován a ověřován na českých školách ve školním roce 2007/2008. Na základě evaluace jeho procesu implementace byl program inovován a adaptován na prostředí českých škol a žáků.

V průběhu pilot. implementace byla zajišťována odb. podpora realizátorům programu prostř. regionálních koordinátorů projektu. Cílem naší studie je pokusit se navrhnout systém odborné a organizační podpory pedagogů pro realizaci programu Unplugged při jeho další diseminaci v ČR.

Proběhla interview s regionálními koordinátory projektu i s realizátory programu ve školách, analýza dokumentace projektu. Výsledky zjištění shrnují průběh setkávání realizátorů prog. s reg.koordinátory, spatřovaná pozitiva a negativa, pocity a názory na tato setkávání.

Také ukazují, jak by mohla být podpora organizována v budoucnu. Výsledky ukazují, že odborná a organizační podpora během realizace programu Unplugged by měla i nadále zůstat nedílnou součástí pro udržení kvalitní úrovně programu.