Řízení kvality stravování v hotelu Hilton Praha a na dialyzačním středisku B. Braun Avitum, opravdu dva různé světy? Autor, aktivní účastník Konference Bon Appetit - radost z jídla v dlouhodobé péči konané v Praze 21.10.2013, vychází z jeho bohatých zkušeností v hotelnictví na úrovni středního managementu ve 4 a 5hvězdičkových hotelích.
V tomto období byl v přímém kontaktu s hotelovou gastronomií a hotelovým servisem špičkové úrovně. Tato zkušenost významně ovlivnila jeho vztah ke stravování, především pak ke vnímání kvality a servisu jako celku.
Tuto více než 20letou zkušenost konfrontuje s jeho novou zkušeností se stravováním ve zdravotnických a sociálních zařízeních. Zaměřuje se na specifika stravování na dialyzačních střediscích skupiny B.
Braun Avitum CZ/SK, kde v současné době více než 5 let pracuje v oblasti provozu a řízení kvality. Autor oba "světy" porovnává a v závěru nalézá společné pojítko.
Tím je samotný člověk, jednou v roli klienta hotelového hosta a ve druhém případě v roli klienta pacienta zdravotnického nebo sociálního zařízení.