Charles Explorer logo
🇨🇿

CEMES 2017: OSTŘE SLEDOVANÁ ANALÝZA Celek vysílání a společenská relevance - dva aktuální problémy aplikovaného mediálněvědního výzkumu

Publikace na Fakulta sociálních věd |
2018

Abstrakt

Koncem roku 2017 a začátkem následujícího vzbudila mimořádnou pozornost Analýza předvolebního vysílání České televize a Českého rozhlasu před krajskými a senátními volbami 2016, zpracovaná dle zadání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání řešitelským týmem Centra pro mediální studia (CEMES) při IKSŽ FSV UK. Na žádost redakce Mediálních studií se následující text ohlíží nejen za touto analýzou, ale i za jejími odbornými kritikami.

Pokračuje tak v polemice nad několika klíčovými momenty analyzování objektivity a vyváženosti v (nejen předvolebním) vysílání, a pokouší se i o formulaci obecnějšího poučení pro další aplikovaný mediálněvědní výzkum.