Charles Explorer logo
🇨🇿

Role sestry mentorky jako předpoklad dobré praxe

Publikace |
2018

Abstrakt

Předložený text obsahuje prezentaci výsledků výzkumného šetření úrovně výuky mentorů při vedení Klinické ošetřovatelské praxe, provedeného u 256 studentů 1. a 2. ročníku prezenční formy magisterského studijního programu Všeobecné lékařství na 2. LF UK v Praze, v červnu 2017.

Záměrem šetření bylo zjistit, jak absolvování certifikovaného kurzu, přispělo k rozvinutí kompetencí mentorů a zároveň také, bylo zjistit, jak byly tyto předpoklady zhodnoceny, v jaké míře spokojenosti, byly přijaty studenty. Dále byly zjišťovány další aspekty, okolnosti, které jsou pro studenty důležité při posuzování spokojenosti při absolvování Klinické ošetřovatelské praxe.

A právě výsledky vlastního šetření jsou záměrem tohoto sdělení.