Charles Explorer logo
🇬🇧

Jak supervizní proces vnímají samotní supervizoři?

Publication at Faculty of Education |
2019

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Abstract

Jak supervizní proces vnímají samotní supervizoři je tématem mé disertační práce na Katedře psychologie. Výzkum se věnuje učitelské supervizi z pohledu supervizorů, kteří supervizi na školách realizují.

Předmětem a hlavním cílem projektu je účel, průběh a výsledky školních supervizí z pohledu supervizorů. Výzkum se také zabývá překážkami a specifiky učitelských supervizí.

Respondenty výzkumu je 20 námi oslovených supervizorů. Hlavní výzkumnou metodou je rozhovor, kterému předchází anamnestický dotazník, který zajišťuje potřebné informace o jednotlivých supervizorech.

Rozhovor s respondenty je zaměřen na cíle výzkumu a sleduje je pomocí strukturovaných témat a otázek. Data získaná z anamnestických dotazníků a rozhovorů budou zpracována kvalitativně, výsledky výzkumu budou poté prezentovány prostřednictvím článků a konferencí.