Interaktivní výukový materiál Podpora mentálního well-beingu dětí školního věku v době digitalizace - teoretická východiska je určen pro všechny účastníky života školy. Materiály mohou být nápomocné především třídním učitelům a učitelům, kteří se jakýmkoli způsobem setkávají s problematikou psychické pohody jejich žáků, zejména ve formě distanční výuky.
Cílovou skupinou jsou všichni žáci distančního vzdělávání českých středních škol. Aktuálním obsahem a jednoduchou formou nabízí interaktivní výukový materiál pedagogům úvod do problematiky mentálního well-beingu dětí a dospívajících v distanční formě vzdělávání, a poznatky, které současná věda nabízí k tématu psychického zdraví žáků.
Materiál reaguje na zdravotní výzvy doby postcovidové a přechod do nové éry vzdělávání. V materiálu najdete dostupné požadavky na rozvoj well-beingu českých dětí a dětí evropského regionu v distanční formě vzdělávání, evropské rámce budování well-beingu dětí školního věku a národní rámce a doporučení pro budování well-beingu vašich žáků.
Materiály také odkazují na seznam dostupných materiálů nejen u nás, ale i v zahraničí, které můžete využít při tvorbě a implementaci strategií budování a podpory well-beingu v každodenním životě vaší školy.