Charles Explorer logo
🇨🇿

Jak rychle prototypovat chovani umelych bytosti: Pogamut 2

Publikace na Matematicko-fyzikální fakulta |
2007

Abstrakt

Zajem o nasazovani umelych bytosti v ruznych aplikacich od her pres vyukove a terapeuticke nastroje po film neustale roste. V souvislosti s tim se objevuji nove vyzkumne problemy (napr. problematika umelych emoci socialnich interakci).

Vyzkumnici vsak casto travi neunosne mnoho casu vytvarenim vlastniho vyvojoveho prostredi pro bytosti a integraci bytosti do virtualniho sveta. Tento clanek predstavuje platformu pro rychly vyvoj chovani umelych bytosti vtelenych do trojrozmerneho sveta pocitacove hry.

Platforma nabizi sadu knihoven pro snadnou definici chovani umele bytosti a integrovane vyvojove prostredi, ktere umoznuje rychle ladeni kˇdu, parametrizaci a vytvareni experimentu. Platforma je predevsim urcena pro vyzku.

Diky souboru tutorialu je ovsem pristupna i sirsi odborne verejnosti a lze ji vyuzit take jako vyukovy nastroj.