ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "Microcomputer-Based Laboratory"
Microcomputer-Based Laboratory
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Školní měřicí systémy pro výuku chemie - mají o ně žáci vůbec zájem?
2011 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Koncepce úlohy pro školní měřicí systém s využitím prvků badatelsky orientovaného vyučování
2013 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Tři oříšky pro učitele chemie 2009. Laboratorní cvičení s využitím měřicích přístrojů
2009 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Postoje a názory žáků při práci se školními měřicími systémy a badatelsky orientovanými úloham
2016 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Jaké jsou postoje žáků k použití měřicích přístrojů ve výuce chemie?
2009 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Support for use of probeware in science for teachers and pupils
2012 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Implementation of MBL activities into secondary school education
2013 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Activities with sensors in laboratory of biology: students' motivation and understanding the activities
2014 |
Přírodovědecká fakulta
publication
iPad and iPhone - alternativní způsob sběru dat při měření školním experimentálním systémem PASCO - postoje a názory žáků
2012 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Chemické úlohy se školními měřicími systémy: motivační orientace žáků v badatelsky orientovaných úlohách
2016 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Design of the objectives of laboratory activities for the acquisition of scientific literacy through experiments in real time: opinions of students
2013 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Self-Reported Czech and Slovak Students' Feedback on Performing Activities in Computer Based Science Lab
2016 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Newly Designed MBL Activities Perceived by Slovak and Czech Secondary School Teachers (A Comparative Study)
2016 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Evaluation and Comparison of Newly Designed IBSE Oriented MBL Activities and of Work with MBL Systems by Slovak and Czech Teachers (a Comparative Study)
2018 |
Přírodovědecká fakulta