ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "reporting behavior"
reporting behavior
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Analyzing heterogeneity in students' reporting behavior across cultures: results from PISA 2015, anchoring vignettes data on motivation for learning
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Analyzing heterogeneity in students' reporting behavior across cultures: results from PISA 2015, anchoring vignettes data on motivation for learning
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Investigating the differences in student reporting behavior across different world regions: A synthesis of different reporting behavior measures
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Investigating the differences in student reporting behavior across different world regions: A synthesis of different reporting behavior measures
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologické přístupy k řešení heterogenity ve stylu odpovídání na (dotazníkové) položky u různých skupin žáků
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Cross-Country Heterogeneity in Students' Reporting Behavior: The Use of the Anchoring Vignette Method
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Heterogenita ve způsobu odpovídání na dotazníkové položky u českých žáků v PISA 2012 : analýza dle kraje, typu a velikosti školy
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining the differences in reporting behavior among East Asian students with different language and immigrant background using international large-scale assessment data
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Examining the differences in reporting behavior among East Asian students with different language and immigrant background using international large-scale assessment data
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining Paradoxical Associations Between Students' Questionnaire Responses and Their Achievement Across PISA Cycles: The Case of Teacher Support
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Gender differences in reporting behavior across different cultures: An analysis of PISA 2015 anchoring vignette data on motivation for learning
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
How Students Report Dishonest Behavior in School: Self-Assessment and Anchoring Vignettes
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Subjektivní hodnocení problémů s pohybem : Užití parametrického modelu metody ukotvujících vinět
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
The (in) comparability of ICT knowledge and skill self-assessments among upper secondary school students: The use of the anchoring vignette method
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti využití metody ukotvujících vinět při měření nečestného chování žáků ve školách
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Žákovské nadhodnocování vlastních znalostí ve vztahu k přílišné přísnosti učitelů: Využití metody identifikace nadhodnocování vlastních znalostí
+1
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
The influence of the selected school characteristics on teacher's classroom management in European countries: student's assessments and anchoring vignettes
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
The influence of the selected school characteristics on teacher's classroom management in European countries: student's assessments and anchoring vignettes
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Možnosti využití metody ukotvujících vinět při zjišťování ICT znalostí a dovedností
2014 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Metoda ukotvujících vinět a předcházející metodologické a statistické přístupy
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
A Comparison of Response Styles Between Different Groups of Czech and New Zealand Students Participating in PISA 2018
+2
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Exploring How Czech Learners Report Their English as a Foreign Language Knowledge Using the Overclaiming Technique
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Measuring behavioral inhibition and behavioral activation in children - validation of czech bis/bas scale
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Cross-cultural (in)comparability of students' self-reports in (inter)national large-scale surveys like the PISA
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Student online communication skills: enhancing the comparability of self-reports among different groups of students
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
Publikace bez příslušnosti k fakultě