ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "techniky čtení"
techniky čtení
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Metafyzika a technika čtení
2005 |
Ústřední knihovna
publication
Metafyzika a technika čtení
2005 |
Pedagogická fakulta
publication
Jak číst barokní legendu? : Svatováclavská legenda (1643-1644) Jiljího od sv. Jana Křtitele slovem i obrazem
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Vybrané otázky z problematiky specifických poruch učení
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Nácvik čtení - SPU : Praktické materiály pro výuku žáků s SPU na 1. stupni ZŠ
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Zkušenosti rodičů žáků prvních tříd v ČR při výuce čtení a psaní během pandemice COVID-19
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Počáteční výuka čtení a psaní během pandemie covid-19 z pohledu matek žáků
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Pověst o Horymírovi a Šemíkovi
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Spravedlnost, dekonstrukce a differänce: O bestialitě a státu
2017 |
Fakulta humanitních studií
publication
Diagnostika gramotnostních dovedností - baterie PorTex pro odborné pracovníky v poradenství
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtení z pohledu výukových metod: analyticko-syntetická metoda a metoda genetická
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývojová dynamika analyticko-syntetické metody u českých žáků v 1. a 2. třídě
2011 |
Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
publication
Vývoj různých aspektů čtení ve slovenštině
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývojová dynamika čtení v analyticko-syntetické metodě a metodě genetické v 1. a 2. třídě a její uplatnění v poradenské diagnostice
2012 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Čtenářské profily dětí s vývojovou dysfázií ve srovnání s vývojem jazykových schopností
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol: Manuál diagnostické testové baterie pro žáky 1. stupně ZŠ: C. Tvorba norem
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol: Manuál diagnostické testové baterie pro žáky 1. stupně ZŠ: B. Standardizace, výsledky, normy
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol: Manuál diagnostické testové baterie pro žáky 1. stupně ZŠ: A. Teoretická východiska, popisy testů, administrace, vyhodnocení
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Slabí čtenáři v kontextu porozumění čtenému - přehledová studie
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému - běžný vývoj a jeho rizika. Východiska, cíle, metody projektu, první výsledky
2014 |
Pedagogická fakulta