ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "elementary mathematics teaching"
elementary mathematics teaching
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Symposium on Elementary Mathematics Teaching SEMT '21
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Symposium on elementary mathematics teaching SEMT03
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Symposium on Elementary Mathematics Teaching 23
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Symposium on Elementary Mathematics Teaching SEMT '21
+1
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
International symposium on elementary mathematics teaching SEMT 01
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
International Symposium Elementary Mathematics Teaching : New Directions in Elementary Mathematics Education
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
International Symposium Elementary Maths Teaching : SEMT '11
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Introducing SEMT and SI
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Příběh vzorce aneb možný vliv výuky matematiky na 1. stupni na náhled žáků na učení se matematice
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Symposium on Elementary Maths Teaching (SEMT)
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
SEMT '19 Proceedings : Opportunities in Learning and Teaching Elementary Mathematics
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
SEMT '19 Proceedings - Opportunities in Learning and Teaching Elementary Mathematics
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
International Symposium on Elementary Maths Teaching SEMT '15
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
International Symposium on Elementary Maths Teaching SEMT '17
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
International Symposium on Elementary Maths Teaching SEMT '19
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT '15, Proceedings. Developing mathematical language and reasoning
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Kruciální význam typických diskuzních rolí žáků pro efektivní implementaci peer Kruciální význam typických diskuzních rolí žáků pro efektivní implementaci peer instruction ve výuce matematiky na základní škole
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta