ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat publikace relevantní k dotazu "serious game design"
serious game design
Publikace
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
publication
Game Design Technology as a Tool for Research and Education in Cultural History
2010 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Kontext inovací v metaforickém herním designu : příklad hry Deus Ex Machina
2010 |
Fakulta sociálních věd
publication
Building the environment : Modularity in Roman landscape painting and modern video game design
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Students as Game Designers vs. 'Just' Players: Comparison of Two Different Approaches to Location-Based Games Implementation into School Curricula
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Hry v muzejní expozici
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Sarah and Sally: Creating a Likeable and Competent AI Sidekick for a Videogame
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Three population co-evolution for generating mechanics of endless runner games
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Games for Learning
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Fostering Interactivity Through Analogue Principles Applicable to Design of Virtual Reality Games
2019 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Player vs. Monster: The Making and Breaking of Video Game Monstrosity
2023 |
Fakulta sociálních věd
publication
Návrh jazykové hry pro získávání anotace koreference
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Jazykové hry pro malé školáky. 1. díl Fonetické hry.
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Case study of Attentat 1942: A World War II game through the eyes of survivors
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Jazykové hry pro malé školáky : 2. díl Lexikální a gramatické hry.
2020 |
Filozofická fakulta
publication
Hry s jazykem: hra s koreferencí
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Case study: Attentat 1942
2018 |
Filozofická fakulta
publication
Biochemické hry: AZ kvíz a Riskuj!
2011 |
Přírodovědecká fakulta
publication
Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Emohawk - praktická výuka virtuálních postav
2010 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Generating Side Quests from Building Blocks
2015 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Playing Cultural Memory: Framing History in Call of Duty: Black Ops and Czechoslovakia 38-89: Assassination
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Towards an Operationalized Definition of Procedural Representation
2019 |
Filozofická fakulta
publication
Why you should empirically evaluate your AI tool: From SPOSH to yaPOSH
2014 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Prep for adventure: the acquisition of prepositions through gaming
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Gamifying a Simulation: Do a Game Goal, Choice, Points, and Praise Enhance Learning
2018 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Gamifying a Simulation: Do a Game Goal, Choice, Points, and Praise Enhance Learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Gaming the Iron Curtain: How Teenagers and Amateurs in Communist Czechoslovakia Claimed the Medium of Computer Games
2018 |
Fakulta sociálních věd
publication
Towards an Operationalized Definition of Procedural Rhetoric
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Jak obehrát železnou oponu: Počítačové hry a participativní kultura v normalizačním Československu
2023 |
Fakulta sociálních věd
publication
How does it feel to switch between relaxation and concentration states? A closer look at EEG neurofeedback protocol in development
2018 |
Filozofická fakulta